Tuesday 14 October 2008

buat duit.....

                                                                
  
                Panduan Menjana $$$$ di eBay!


             Salam Sejahtera dan Salam Hormat,

erima kasih kerana sudi meluangkan masa membaca dan diharap anda membaca sehingga ke akhir muka surat.

Saya tahu, mungkin selama ini anda hanya mendengar kehebatan mereka menjual produk di eBay kemudiannya meraih keuntungan beribu-ribu ringgit sebulan. Anda juga pasti pernah mendengar mereka ini menjalankan perniagaan internet dari rumah (SOHO) menjual produk tanpa mengenali siapa pelanggan mereka malah mereka juga tidak pula berhenti kerja semata-mata meraih pendapatan lumayan di internet.

Hari ini, saya akan membongkar segala rahsia berserta panduan bagaimana penjual-penjual di eBay meraih pendapatan bermula RM10 sehari yang pertama kemudian meningkat kepada RM300 sehari. Anda juga akan ketahui bagaimana pendapatan mereka ini mencecah lebih RM5,000 sebulan dengan hanya menjual barangan yang mungkin tidak masuk diakal fikiran.

BENAR!



Apa yang saya akan kongsikan ini wajar dipraktikkan dan selepas ini anda lihat bagaimana ledakan wang masuk ke dalam akaun anda.

Sebelum anda pergi kepada teknik memperolehi pendapatan mencecah RM30,000 sebulan atau RM1,000 sehari...

Amat penting untuk anda ketahui adalah walaupun tanpa sebarang pengetahuan teknikal komputer, tiada kemahiran berbahasa inggeris dan tiada asas perniagaan internet, sesiapa juga layak untuk memulakan berbisnes di eBay dengan modal yang kecil. Sekecil 20 sen!*

Saya percaya bahawa panduan dan rahsia yang akan dibongkarkan ini bakal membantu anda. Saya sentiasa percaya bahawa barangsiapa yang mengikuti segala panduan di dalam laporan ini pasti akan berjaya. Tetapi, sesiapa sahaja boleh mempercayainya dengan apa yang mereka usahakan, yang memberi perbezaan adalah hasilnya!

Setelah setahun saya mendiamkan diri dari bergiat secara serius di eBay, bulan September lalu saya kembali 'mencuba nasib' mengejar kejayaan dan keuntungan. Nampaknya produk pertama saya berjaya terjual dalam masa 7 hari sahaja. Dan ianya berterusan sehingga kini!

Nak tahu?

              Klik isini!

No comments: